Procedura de înregistrare a certificatelor digitale calificate la CJAS TIMIȘ

Procedura de înregistrare a certificatelor calificate în SIUI/SIPE pentru a putea accesă serviciile online (verificarea calității de asigurat, rețete electronice, raporturi lunare) constă în parcurgerea următorilor păși:

Pentru a completă cererea pentru înregistrarea unui certificat nou sau reînoirea certificatului, urmăriți următorul link:cerere_certificat_digital.doc

Notă:

Pentru folosirea aplicațiilor de raportare compatibile SIUI/SIPE, aveți nevoie de Cheia de activare (seria de licență) necesară furnizorului pentru activarea aplicației de raportare în vederea transmiterii de date on-line.
Cheia de activare se eliberează pentru Cod de identificare fiscală al furnizorului de servicii medico-farmaceutice și dispozitive medicale și este unică, indiferent de numărul certificatelor digitale calificate utilizate. De exemplu, dacă un furnizor are 5 certificate înregistrate la Cjas Timiș, va primi O SINGURĂ cheie de activare, valabilă pentru toți medicii.
Solicitarea altei chei de activare duce automat la anularea celei emise anterior și la necesitatea utilizării celei noi în toate aplicațiile folosite de către furnizor în cadrul aceluiași cod fiscal.

Fișiere atașate

cerere_certificat_digital.doc