În atenția

Furnizorilor de servicii medicale și farmaceutice

 

Va rugăm ca toate incidentele pe care le întâmpinați să le transmiteți astfel:

Incidentele se transmit la adresa de e-mail: suport.pias.se@casan.ro

Subiectul e-mailului trebuie să fie de forma:

CAS CT-xxxxxx- yyyyyyy

xxxxxxx – reprezintă numele furnizorului în contract cu C.A.S.

yyyyyyy – descrierea pe scurt a evenimentului apărut

          Exemplu  CAS CT – S.C. FURNIZOR S.R.L. – eroare 401 la conectarea în SIUI

Conținutul e-mailului trebuie să conțină informații, după caz, cum ar fi:

  1. Categorie furnizor (Medicină de Familie, Farmacie, Clinic, Spital, Paraclinic, ...),
  2. CUI,
  3. Descrierea detaliată a evenimentului,
  4. Printscreen eroare,
  5. Alte informații pe care le considerați esențiale în rezolvarea disfuncționalității apărute.

Mesajele sosite fără date de identificare vor fi ignorate sau retrimise expeditorului.

Incidentele se transmit la adresa de e-mail: suport.ceas@casan.ro